sábado, 1 de noviembre de 2014

La meva primera coca

Una dia fa un anys estava molt avorrida a la televisió no feien res que m'agrades i no se me va ocurrir res mes que anar a la cuina , agafar el llibre de receptes de mu mare. Vaig recar la recepte mes facil que vaig trobar per a jo. Ho  tenia tot els ous, la farina, el sucre, la llevadura química ...
sa veritat vaig deixar la cuina feta un desastre pero, fer una coca cosa que mai havia fet, me va agradar pujar el blanc d'ou, tamisar la farina.
 No se que hem va passar pero desde aquell moment vaig començar a fer coques per dur als dinar familiars, als sopar amb els amics... hem dien que estaven bones, i si sabia el que volia estudiar. Jo el aquells encara no ho sabia amb exactitud. pero grasis a la meva mare i a la orientadora del centre del institut i sobretot a meva predina. Aquestes dones hem varen dir que estodies el que jo volgues i el que jo m'agrades, aqui hem vaig possar a pensar i aqui va ser quan relment hem vaig donar compte que m'agradava la cuina, jo vaig decidir estudiar cuina.
Ara mateix estic estudiant cuina i des de que estodi cuina el temps passa volant.
hi aqui vos deix la recepte de la coca:

Ingredients:
5 tasses de farina.
4 tasses de sucre.
2 tasses de llet.
2 tasses de oli de gira-sol.
2 o 3 ous 
un sobre de llevadura quimica.
aroma, es a dir ralladura de taronja ... (opcional)

Elaboració:
Sa mescla tot, es possa la mecla dins un moltlle de forn, el motlle es possa mantequilla per els voltant i farina per aixi que la massa no s'aferri.  Es possa al forn precantat durant uns 15 minuts pero aixo depen de el forn de cada casa.


No hay comentarios:

Publicar un comentario